Assalamu aleykum mina kära systrar!!

Godkväll mina underbara systrar!!

Tänkte börja med detta inlägg med att tacka för allt jag har.
Saker och ting jag vill tacka för:
1, För att vara muslim, alhamdulillah för att Allah valde just mig!!
2, Att min Imam är så stark som den är. Att ja vågar stå för vem jag är. Har fått ett sånt otroligt självförtroende sen jag blivit muslim! Känner mig hel!
3, För min familj (inkluderar min man då och hans familj).
4, För mina muslimska systrar.
5, Att de finns så otroligt många bröder och systrar som hjälper varandra! Har nog aldrig sett så många människor hjälpa varandra utan att känna varandra.
Skulle du gå till en västfamilj skulle du aldrig få samma stöd som man får från våra muslimska syskon!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Har en sån otrolig bloggtorka.. Plus min blogg ser extremt tråkig ut i och med att det inte finns så mycket bilder!!
Ska inshaallah börja med det, dock inte på mig utan min omgivning och vad jag gör om dagarna.

Men inshaallah ska bli en bättre bloggare med bättre innehåll!!

Kram mina systrar!!

Assalamu aleykum!!

Kommentarer
Postat av: F

Esselamu alejkum,

Så fint sagt kära syster! Masha'Allah.

Kram/F

2011-12-28 @ 23:29:22
URL: http://kindredspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0