Assalamu aleykum! =)

Inte varit mycket bloggande dena helg.
Har så mycket i huvudet, och mycket prov plus att lära mig allt mer om Islam.

Ser att folk känner igen mig från min gamla blogg, det är lite gulligt att dom läste bloggen och den här bloggen!

Men nu ska jag plugga lite så hörs vi senare.

Ska även mysa lite med älskling, köpte lite chips och dip, wee neeeed it biiiig time! =)

Fick även en fråga:

Selam Alaykum syster!

Du verkar va väldigt ung och har uppfattat att du är gift, hur gammal är du och din man? Har du varit gift länge?

Ws


Wa aleykum salam syster!

Ja det är sant! =) jag är lyckligt gift (hihi).
Jag har precis fyllt 18 och min man är 24 =)

Jag gifte mig 2 november detta år, så nej har inte varit gift så länge! hihi =D

Ha det bra allihop, och inshaallah vi hörs snart igen! =)

Kommentarer
Postat av: Nor

jaa det ringer många klockor! haha :D



så du gifte dig 2a november? Grattiiis!! Var du förlovad innan? juste, du hade inte konverterat till islam då, du hade skrivit att du skulle konvertera när du fyllt 18. :p Ja, jag har ett bra minne verkar det som :D



kram!

2011-11-20 @ 22:21:16
URL: http://behroox.blogg.se/
Postat av: Suad

sv:Salam syster, bandet kostar 30 kr inkl. porto. Om du är intresserad skickas pengarna till kontonummer 8420 2 903 263 638 4, glöm inte att skiva ditt namn! Banden kommer skickas ut när betalningen kommit in. Maila din adress till [email protected] (om du är intresserad dvs)

2011-11-21 @ 18:06:45
URL: http://hypothetiically.blogg.se/
Postat av: n

Masha'Allah. Får man fråga hur ni träffades?:)

2011-11-21 @ 19:34:19
URL: http://detsistaljuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0