Har ingen rubrik..

Assalamu aleykum mina fina!
Allt bra med er? Hm.. vet ej varför jag aldrig skriver det ni kommer endå inte svara? haha

Aja what ever, ja ni frågar säkert varför jag är uppe nu, nu det alltså så att jag har sov problem.
Sover sällan nu för tiden.
Detta kommer säkert bli ett sånt fakta inlägg.. Jag har även stött på en ätstörning tyvärr. Det är därför jag ha varit on och off på bloggen.
Nu i flera månader har jag varit helt galen i att gå ner i vikt, men gjorde ingenting. Jag tränade inte och fortsatte äta godis.. Hm.. Aja sen jag klagade massa att jag aldrig gick ner (förnekade sanningen). Sen nu har jag blivit extremt anti mot att äta. Kan inte äta längre nu heller.. tyvärr.. och äter jag något får jag inte behålla det.
Tyvärr är det inget jag kan styra just nu, vet ej kan vara det jag är för stressad, det är nog lite till det att jag inte kan sova.
Men allt är så stress just nu, vet ej varför.
Men skönt att ha en stötande man vid min sida alhamdulillah, <3

Tyckte jag behövde förklara mig lite faktiskt varför jag varit sån dålig bloggare på senaste tiden.
Sen är det även för att jag har blivit en sjuk städare.. Slutar aldrig städa hahaha..

Nu ska jag inte dra mer snack här så det blir ett överdrivet långt inlägg!

Kram på er och hoppas ni har ett stötande hjärta och förstår!



Kommentarer
Postat av: F

Så klart vi förstår dig syster min. Ingen av oss är perfekt och alla har något bekymmer. Må Allah hjälpa dig med det du går igenom och stärka din iman ännu mer. Kram och selam/F

2012-02-23 @ 20:25:33
URL: http://kindredspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0