Idag har jag jilbab i skolan!

Jag känner mig så stolt, jag fruktar Allah mer än att tänka på vad alla andra i skolan tycker och tänker om mig!
Känner mig så stolt över mig själv, att jag övergick till att bli en bättre muslim och bättre människa alhamdulillah!!

Sånt stöd både från mina systrar, och har gjort mycket duaa,

Älskar mina muslimska systrar!

Igår bloggade jag inte, hade så mycket att plugga.
Har tre prov nästa veckan.
en på måndag, en på tisdag och en på onsdag!

Men det kommer gå bra inshaallah!

Jag känner jag mår bra nu, i hjärtat.
Känns bra att jag äntligen börjar stå upp för mig själv.
För mina kufar vänner i dunya, det är inte stötande vänner.
Vet ej om jag riktigt kan kalla dom vänner.

Kommer säkert få kritik för detta inlägg, but yeah!!


Kommentarer
Postat av: Ariella

Mashallah! <3 Jag är stolt och du inspirerar mig även! heja dig! stor kram

2012-02-08 @ 17:02:14
URL: http://heavenlyfaith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0