Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

hm.. mina mål, mitt största mål är att bli en bra och kunnig muslim. Men även en bra fru och mamma, inshaallah!

Finns inget viktigare för mig. Tror en del skulle säga skaffa sig en karriär..
Att vara en bra muslim, fru och en mamma är en karriär för mig.
Men även att själv vara en bra dotter.

Så mycket som jag har gått igenom när det gäller min familj/släkt sen jag blev muslim. Har aldrig fått mig att sluta älska dom. Jag har gjort mitt val, hade aldrig trott att det skulle gå utan några motgångar (heter det så?) haha.

Men mina kära systrar hoppas ni förstår mig.
Och mina systrar sluta aldrig kämpa, för allahs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0